Scrisoare deschisa catre toti taximetristii!

Adăugat de pe 8 august 2012 în Recomandari

(P)

Pe blogul www.belva.ro am dat peste un articol interesant, sub numele de ” Dragă taximetristule…” Aici, Crina scrie cum ar trebui să fie un taximetrist, pentru ca relația dintre el și un client să fie bună.

Am sa vă înșir doar ce  mi-a plăcut, iar dacă doriți să citiți întreg articolul, intrați pe www.belva.ro 

Spală-te mai des.

Ţine maşina curată.

Nu fuma.

Nu vorbi cu mine.

Nu înjura alţi participanţi la trafic.

Nu da muzica la maximum.

Nu flirta cu mine.

 


Etichete: ,

Companii recomandate

În acest moment companiile recomandate de Taximetre.ro sunt:
* ordinea în care sunt afișate este aleatorie

Tarif: 1.5 lei/km
Tel: (0269)949
Tarif: lei/km
Tel: 0237.220.220; 0237.220.230
Tarif: 1.39 lei/km
Tel: 021 9499
Tarif: 2,5 lei/km
Tel:
Tarif: 1.73 lei/km
Tel:
Tarif: 1.79 lei/km
Tel: (0264)953
Tarif: 1.79 lei/km
Tel: 0264.593042; 0264.593542; 0264.595232; 0264.599917; 0264.594504; 0264.594557
Tarif: 1.78 lei/km
Tel: 0241933 , 0241988 , 0241 699999
Tarif: 1.68 lei/km
Tel: 0259944; (0259)226.500
Tarif: 1,6 LEI/km lei/km
Tel:
Tarif: 1.79 lei/km
Tel: (0241)555.555
Tarif: 1.78 lei/km
Tel: 0269 942
Tarif: 1,99 lei/km
Tel: 0262.953; 0262.229.334; 0262.229.335
Tarif: 1.99 lei/km
Tel: 0234 555 555
Tarif: 1.6 lei/km
Tel:
Tarif: 1,5 lei/km
Tel: 0248944
Tarif: 1,99 lei/km
Tel: +40751855735 TOURS
Tarif: 1.73 lei/km
Tel:
Tarif: 1.99 lei/km
Tel: 0250949

Vreți să deveniți companie recomandată?

Vă rugăm să ne scrieți pe adresa contact@taximetre.ro


Taximetre.ro este lider de piață și cel mai vechi portal de taximetrie din România. Încă din anul 2005, Taximetre.ro este sursa principală de informare privind companiile de taximetre din România și își reafirmă constant angajamentul de a furniza cea mai performantă platformă de comunicare între companiile de taximetrie și clienții acestora în mediul online.

9 comentarii la “Scrisoare deschisa catre toti taximetristii!”

  1. Mesaj trimis de dan pe 24 august 2012 la 11:19

    Am si eu o intrebare pentru cei care sunt taximetristi si vreau un raspuns obiectiv ! De ce cand afara sunt 40 de grade majoritatea merg fara aerul conditionat pornit in conditiile in care cele mai multe masini au asa ceva ! E placut sa stai sa te coclesti 8 ore sau mai stiu cat ? Si daca pana la urma, ai un client in masina de ce il obligi pe ala sa stea in aceleasi conditii , sa mergi cu geamurile deschise si sa inspire tot fumul din trafic si sa ii bata caldura in freza?

    Răspunde
    • Mesaj trimis de dds pe 1 septembrie 2012 la 23:16

      pai..6 lei si 30 de bani litru de zeama nu crezi ca e de ajuns la un tarif de toata jena ?

      Răspunde
  2. Mesaj trimis de cristina pe 20 august 2012 la 2:31

    Nu doar soferii de taxi au defecte ci si clientii lor.Mai aud unele persoane ca s-au urcat in taxi si soferul mirosea a transpiratie,dar dupa 20 de ore in care a stat in masina ,pe canicula de 40 de grade ,vreti sa miroasa a COCO CHANELL? Voi cum mirositi dupa o zi de munca? Sunt multi clienti care duhnesc a alcool ,usturoi sau ceapa,a transpiratie,sau folosesc niste parfumuri ieftine si de prost gust si taximetristul nu trebuie sa spuna nimic,nu are voie sa protesteze,caci dee,clientul nostru,stapinul nostru.Haideti sa fim obiectivi si sa ne vedem fiecare defectele si calitatile,nimeni nu e perfect.

    Răspunde
  3. Mesaj trimis de LDP pe 10 august 2012 la 7:17

    Exact aceleasi reguli se aplica tuturor clientilor + „Nu manca” pentru a respecta regula numarul doi, „Tine masina curata” + „Nu cere manele, manele asculti acasa!”.

    Răspunde
    • Mesaj trimis de Loredana pe 10 august 2012 la 7:21

      da, corect! esti taximetrist, sa inteleg, nu?

      Răspunde
      • Mesaj trimis de LDP pe 10 august 2012 la 9:39

        Exact, si tot ceea ce am vazut pe aceasta pagina este ca taximetristii sunt naspa, nespalati, necivilizati, au masinile murdare etc. Ma asteptam dupa denumire sa fie o pagina care sa faca reclama buna taximetriei, sa susinta, sa incurajeze si sa ridice numarul de clienti, din potriva, tot ceea ce faceti voi aici prin articolele si comentariile voastre este sa ne denigrati si sa ne criticati pe toti. Oricum, nu pot decat sa va multumesc pentru incredere si inspiratia pe care o aveti in momentul in care scrieti ceva legat despre taximetrie, cred ca ar trebui sa va cumparati o masina si sa va apucati de taxi si dupa aia sa comparati treaba asta din doua perspectiva, taximetrist si client, ca sa putem sa scriem si despre bine si despre rau, nu numai intr-o singura directie negativa.

        Răspunde
        • Mesaj trimis de Loredana pe 10 august 2012 la 9:44

          Draga LDP!
          Dupa cum vezi, nu sunt cuvintele noastre, ci ale clientilor. Daca vrei sa contrazici ceva, te rog sa ne trimiti gandurile tale la adresa e-mail: contact@taximetre.ro.
          Noi nu tinem cu nimeni:) Atat clientii, cati si taximetristii gresesc:)

          Răspunde
          • Mesaj trimis de LDP pe 10 august 2012 la 11:21

            Da, bine, atunci o sa incep sa ma plang si eu despre clientii care au mirosit neplacut sau care s-au comportat intr-o maniera necivilizata, pentru ca sunt o gramada de exemple, gen, domnisoara urca in masina vorbind la telefon, nu saluta numai spune adresa, sau clienti care nici macar nu vorbesc, urca doar si zic adresa si nimica mai mult.

          • Mesaj trimis de Loredana pe 10 august 2012 la 11:23

            perfect! Ma bucur c-am ajuns la un consens


Ne-ar plăcea să știm părerea ta despre acest articol :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va apărea publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *