Oare cand vom avea si noi taxiuri?
Blogul mamebune.ro este foarte revoltat pe taximetriști.
În acest articol, povestește o întâmplare neplacută, cu niște taximetriști. Dacă veti citi, veți vedea că este veșnica problemă, cu care ne confruntăm majoritatea – Mulți refuză cursele scurte. Iar dacă e să le accepte, îți cer o gramadă de bani.
Tot în articolul de mai sus, autoarea a inșirat cum ar trebui să se comporte o companie de taxiuri, pentru ca totul să fie bine:
- maşina să fie curată pe interior
- şoferul să fie spălat şi să nu miroase a transpiraţie
- să fie politicos şi să vorbească frumos
- să aibă aer condiţionat
- să aibă centuri de siguranţă şi, eventual, dacă e nevoie, scaun de copil
- să nu te plimbe tot oraşul, dacă tu nu eşti de acolo, când tu trebuia să mergi doar 3 km
Eu sunt de acord cu ce a scris ea. Ba mai mult, cred ca ar trebui făcut un regulament, ceva, care să-i oblige pe taximetriști să respecte aceste reguli de bun simț.
Apropo – Răspundem la întrebarea adresată de blogul menționat mai sus? – Oare cand vom avea si noi taxiuri?
Companii recomandate
În acest moment companiile recomandate de Taximetre.ro sunt:
* ordinea în care sunt afișate este aleatorie
Vreți să deveniți companie recomandată?
Vă rugăm să ne scrieți pe adresa contact@taximetre.ro
Taximetre.ro este lider de piață și cel mai vechi portal de taximetrie din România. Încă din anul 2005, Taximetre.ro este sursa principală de informare privind companiile de taximetre din România și își reafirmă constant angajamentul de a furniza cea mai performantă platformă de comunicare între companiile de taximetrie și clienții acestora în mediul online.
Mesaj trimis de Taximetristilor pe 10 septembrie 2013 la 16:08
Bine! Atunci pt toti acei clienți care au si drumuri scurte aveți tot dreptul sa va bateti joc si de ceilalți clienți care fac curse normale sau lungi. La urma urmei asta va e prețul /tariful. Nu va mai milogiti la șpagă stimabililor! E un loc de munca pana la urma! Cand doctorii cu salarii mici or sa va ignore o sa înțelegeti si frustrarea noastră a clienților vostrii!
Mesaj trimis de Pretentiosul pe 4 noiembrie 2012 la 14:42
Da pe langa scaun copil trebuie sa mai aiba : bona petru timpul in care cobori din masina pentru diverse problem ; portbagaj pentru schiuri ; portbagaj pentru bicicleta ; placa surf ; remorca pentru bagaje suplimentare ; internet wifi de mare viteza ; tableta; laptop pentru cei carora nu le place tableta; SA POTI PLATI CU CARDUL SA NU II LASI NICI MACAR 2 BANI DUPA CE AI AVUT TOATE ACESTE PRETENTII SI L-AI CHEMAT DE LA O DISTANTA DE 3-5 KM SI AI MERS 1KM CA DA NU ARE VOIE SA TE REFUZE CA ESTE CURSA PREA SCURTA.
si lista pretentiilor poate continua
Mesaj trimis de iulian pe 4 octombrie 2012 la 7:25
lucrez la o companie mare,taxi meridian,si va pot raspunde ,poate nu v a fi pe placul dumneavoastra,atat timp cat tariful pe km v a fi unul de promotie ,niciodata nu ve ti avea vre o satisfactie din partea vre unui taximetrist.chiar daca momentul face sa fie cineva bine dispus ,tot nu se rezolva problemele singure,clientul vrea confort ,aer conditionat,masini bune,centuri pe bancheta din spate ,si chiar scaun pt copil,….oare se poate face asta cu un tarif de 1.4lei?oare cand se urca 4 insi in masina si merg de 4.5lei,ex.de la universitate la fac.de drept.???oare in autobuzul de noapte nu ar costa mai scump?daca ar plati bilet?
oare cererile oamenilor nu se reflecta si in realitate?