1.79 lei/km Pornire: 1.79 lei
Stationare: 17.9 lei/h
Companie recomandată

NAPOCA TAXI 953 – CLUJ

SC Taxi Pro Napoca SRL |

136763 Vizualizari Ce spun clienții? Vezi 144 comentarii
Ultima Actualizare: 4 decembrie 2014

Telefoane Comenzi

(0264)953 0771-697.765 *9953; 0722-642.251; 0726-231 231 *9953; 0744-930.872; 0754-098.154 0788-642.251 0762-689.751

Detalii Companie

NAPOCA TAXI 953 – CLUJ

Companie: SC Taxi Pro Napoca SRL
Cod Fiscal: 15169173
Adresa: Str. Baia Mare, nr. 1, Cluj Napoca
Telefon: (0264)597.732; (0264)597.815; (0264)594.081
Fax: (0264)597.733
Web: www.taxipronapoca.ro

Tipuri de masini: , , , , , , , , , ,

Accepta Precomanda: Da

Taguri: , , , , , , , , , ,

Îţi place NAPOCA TAXI 953 – CLUJ? Recomandă NAPOCA TAXI 953 – CLUJ prietenilor tăi:

Articole recente:

144 comentarii la “NAPOCA TAXI 953 – CLUJ”

  1. Mesaj trimis de Tarsu aCecilia pe 7 decembrie 2018 la 17:43

    Buna seara,am incercat acum un minut sa iau un coleg al firmei dvoastra,indicativ 443,la ora 17,40,din fata Billa,Manastur. Directia mea era Floresti. M-a refuzat franc!!!! Va rog luati masuri,sau va veti puerde sigur clientii. Frumoase sarbatori

    Răspunde
  2. Mesaj trimis de Ratiu Bogdan pe 26 octombrie 2018 la 9:48

    Buna ziua! Astazi la ora 9’20 din stația Brancovenesti la Biblioteca octavian goga de pe Dorobantilor!!! Am lasat in masina un bagaj!

    Răspunde
  3. Mesaj trimis de Marius pe 10 august 2018 la 5:30

    Buna,
    Am pierdut telefonul azi-noapte in jurul orei 1:20 intr-un taxi pe care l-am luat din stand-ul din pta Unirii (KFC) si am mers in Gheorghieni si apoi pe Stefan Augustin Doinas. Telefonul mi-a picat pe bancheta din spate. Va rog sa-mi raspundeti prin mesaj sau la numarul 0745362171

    Răspunde
  4. Mesaj trimis de Alessia pe 6 august 2018 la 3:06

    N-ar strica sa faceti ceva cursuri de bun simt,civilizatie,unor angajati de-ai dvs,desi lipsa celor 7anI de acasa nu se poate recupera!!!!Astazi 06 aug 2018 ora 01 50 iau un taxi de la untold cu indicativul 2345 Un domn in varsta cu o nesimtire de Zile mari nemaivazuta!!Spunandu-mi DE CE NU MAI DANSEZI? Spun poftim.. Spune individul CAT AI BAUT DOMNISOARA ? Nu raspund
    La care individul spune UNDE ITI ESTE IUBITUL? La care il rog frumos sa ma conduca la adresa pentru ca nu am chef de povesti ! Intre timp cand ajungeam la adresa imi spune ca EU DE CE NU RASPUND CAND CINEVA MI SE ADRESEAZA CA PARINTII MEI NU M-AU CRESCUT CA NU AM CEI SAPTE ANI DE ACASA CA SUNT NESPALATA ! EFECTIV FIRMA NAPOCA DACA NU SE IA NICIO MASURA IN LEGATURA CU ACEST INDIVID EU VA VOI DA IN JUDECATA!Este absolut inadmisibil asa ceva!

    Răspunde
  5. Mesaj trimis de Alessia pe 6 august 2018 la 3:02

    Astazi 06 aug 2018 ora 01 50 iau un taxi de la untold cu indicativul 2345 Un domn in varsta cu o nesimtire de Zile mari nemaivazuta!!Spunandu-mi DE CE NU MAI DANSEZI? Spun poftim.. Spune individul CAT AI BAUT DOMNISOARA ? Nu raspund
    La care individul spune UNDE ITI ESTE IUBITUL? La care il rog frumos sa ma conduca la adresa pentru ca nu am chef de povesti ! Intre timp cand ajungeam la adresa imi spune ca EU DE CE NU RASPUND CAND CINEVA MI SE ADRESEAZA CA PARINTII MEI NU M-AU CRESCUT CA NU AM CEI SAPTE ANI DE ACASA CA SUNT NESPALATA ! EFECTIV FIRMA NAPOCA DACA NU SE IA NICIO MASURA IN LEGATURA CU ACEST INDIVID EU VA VOI DA IN JUDECATA!Este absolut inadmisibil asa ceva!

    Răspunde
  6. Mesaj trimis de Raluka pe 7 iunie 2018 la 15:56

    Foarte “BUN” customer service!!! De nota ZERO!! După ce ca te țin la telefon timp de 5-10 minute fără sa te avizeze ca vei fii pus pe hold, mai și primești un răspuns sec cum ca nu exista taxi disponibil și îți închide telefonul in plin nas! Foarte frumos! Ați pierdut 3 clienți și ați fost și recomandați!
    Treacă-meargă, dar oare clienții străini ce părere își fac despre serviciile voastre?
    Mai aveți de făcut ameliorări!

    Răspunde
  7. Mesaj trimis de Ioni pe 19 mai 2018 la 18:24

    Buna ziua,azi data de 19.05.2018 ora 18:10 in standul de pe str Dambovitei era un singur taxi (indicativ 331) pe care l-am intrebat daca e liber? la care el ma intreaba unde mergi?Pai bagamiasi pl in soferii vostrii (nu toti) care isi aleg cursele.Asta a fost ultima data cand voi mai merge sau voi mai suna la voi.am fost client fidel de vreo 2 ani.

    Răspunde
  8. Mesaj trimis de Cristi pe 3 aprilie 2018 la 10:48

    Buna ziua
    N-ar strica sa faceti ceva cursuri de bun simt,civilizatie,unor angajati de-ai dvs,desi lipsa celor 7ani de-acasa nu cred ca se pot recupera.Azi 3aprilie2018,ora10.20-11.00,indicativ 55,Cj60UTU,a stationat in Floresti la magazinul Tei Market sa-si savureze cafeaua cativa pasi mai incolo,cu tigarile aferente,iar dupa finalizare si tigarile si paharul le-a trantit pe jos.Poate-l atentionati ca daca este in Floresti,nu e in codru,desi sunt convins ca procedeaza la fel oriunde s-ar afla.

    Răspunde
  9. Mesaj trimis de Dragomir Dan pe 21 ianuarie 2018 la 19:38

    Am avut o experienta placuta cu un domn taximetrist de la aceasta firma,un telefon pierdut in taxi ,ajutorul doamnelor de la dispecerat si telefonul recuperat.Multumiri domnului sofer de pe taxiul cu indicativul 435.

    Răspunde
  10. Mesaj trimis de Mihaela pe 19 decembrie 2017 la 15:10

    Evitati firma napoca. Daca nimeresti Indicativ 102 te bucuri ca ai ajuns la destinatie intreg. Data viitoare cu siguranta o sa chem politia si o sa fac reclamatie. Asa ceva este inadmisibil. Ne lasam viata pe mana voastra. Acesti soferi ar trebui testati mult mai strict din toate punctele de vedere.

    Răspunde
  11. Mesaj trimis de Vasiliu Corina pe 16 noiembrie 2017 la 13:45

    Am circulat azi cu taxiul cu indicativul 545. Cursa a inceput la 10,25 de pe Campului,ora la care traficul era super liber (dat fiind ora deja tarzie). Soferul vorbea la telefon inca dinainte de a urca eu in masina, a vorbit non-stop pana la destinatie si a condus cu 30-40 km/h, desi cand i s-a intrerupt convorbirea ( si inainte sa o inceapa din nou) i-am precizat ca ma grabesc f. tare intrucat am probleme la servici. Nu cunostea prea bine nici destinatia (CBC!)dar dupa ce s-a intrerupt putin din convorbire ca sa asculte indicatiile mele, a pornit si am ajuns in final la 10,50. Intre timp am ascultat despre vanzari de case/camere , preturi, instalare internet , aranjamente, cum hraneste gainile de acasa de la tara , unde se pregateste sa plece de Sarbatori etc etc., urma sa sune si la RDS sa isi aranjeze de un contract.
    Imi place sa fim „umani” si inteleg ca toata lumea are probleme si trebuie sa le resolve, dar nu mi se pare normal ca um sofer sa isi resolve strict problemele lui , fara sa tina cont cat de cat si de prezenta clientului din masina. Iar noi apelam la o asemenea firma tocmai pt. ca suntem in lipsa de timp, altfel am putea merge pe jos sau in alt mod.
    Sunt sigura ca firma are un cod de conduita pt. soferi (la altii nu am mai intalnit asa ceva sau nu chiar in acest mod) iar astfel de practici ne intorc f. mult in timp si tin de bunul simt al fiecaruia.
    Am platit 20 lei. Aproape ca in orice alta zi (pana acum).

    Răspunde
  12. Mesaj trimis de Nagy Eva pe 20 octombrie 2017 la 0:23

    Doamna dispecer cu toane, pe langa faptul ca greseste mai si minte, rusine taxi napoca si doamna dispecer care habar nu are de meserie

    Răspunde
  13. Mesaj trimis de Pop razvan pe 5 august 2017 la 20:17

    Am mers aseara de la festival cu un taxi indicativ 304 un logan rosu cel mai corect taximetrist singurul care a fost de acord sa puna ceasul foarte corect si o masina foarte curata respect pentru firma napoca

    Răspunde
  14. Mesaj trimis de Sucar Cosmina pe 5 august 2017 la 12:40

    Ieri 04.08.2017 ne-am urcat 4 persoane in taxi cu indicativul 433 si ni s-a cerut la urcare 30 lei pentru o cursa Motilor-Albac-Calea Turzii. Domnul sofer ne-a spus ca azi nu lucreaza „de gratis” asa ca nu porneste aparatul de taxat si nu ne da bon fiscal. Cu toate ca aceaata cursa este mai scumpa de 30 lei am fost scosi afara din masina si injurati.cu toate ca este festival un asemenea comportament este inacceptabil si sa ti se ceara bani pentru un serviciu neefectuat nu este chiar normal. Vom sesiza Anaf si ONPC in acest sens, dar va rugam sa aveti grija si sa il sanctionati pe domn deoarece in acest fel ati pierdut deja 4 clienti aproape zilnici.

    Răspunde
  15. Mesaj trimis de Valcan Angela pe 29 iunie 2017 la 22:41

    Un sofer lipsit de omenie care conduce taxiul cu indicativul 588
    Sunt clienta Napoca Taxi de cel putin 7 ani si nu mi s-a intamplat niciodata sa fiu data jos din nici un taxi.
    Ieri, 28 iunie 2017, am chemat un taxi la Clinica Medicala I, pentru ca am externat-o pe mama mea de la sectia de cardiologie si dupa ce am asteptat minute bune, pe canicula, in jurul orei 13,30, vad taxiul cu indicativul 588, pe care l-a trimis dispecera, in fata la UPU. II fac semne, ma duc la el, urc in taxi si in disperarea mea ca mama poate face un accident vascular pe caldura aceea torida ii spun sa pornim si ii arat directia in care trebuia sa vina. Nervos intoarce masina, trece pe langa mama mea care era in caruciorul condus de un brancardier, erau numai ei si la umbra unei cladirii se adaposteau 3 brancardieri, vireaza la dreapta, eu am crezut ca vrea sa intoarca si se opreste. Intre timp brancardierul vine cu caruciorul la masina, eu il intreb ce face si dupa un schimb de replici imi spune sa cobor din masina ca sunt prea agitata. Sa lasi, pe canicula aceea, un om batran si bolnav care tocmai s-a externat, mi se pare un gest mizerabil si o totala lipsa de respect. Nu cred ca au ce cauta astfel de oameni facand taxi. Am anuntat imediat la dispecerat, sunt curioasa daca cineva o sa ma contacteze in zilele urmatoare, sincera sa fiu asteptam sa fiu sunata astazi.

    As aprecia un raspuns oficial din partea firmei.

    Răspunde
1 3 4 5

Ai ceva de zis despre NAPOCA TAXI 953 – CLUJ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va apărea publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *