1.39 lei/km Pornire: 1.39 lei
Stationare: 13.9 lei/h

Taxi AS 940 – GALATI

S.C. LOGISTIC STIL S.R.L |

31315 Vizualizari Ce spun clienții? Vezi 67 comentarii
Ultima Actualizare: 28 iunie 2013
(P)

Telefoane Comenzi

0236 940 , 0236 941 0735.260.000 0757.260.000 , 0740.941.941 0765.260.000

Detalii Companie

TAXI AS este prima companie moderna de transport persoane din Galati care foloseste mijloace digitale proprii pentru a raspunde cerintelor clientilor.

Avand un dispecerat modern si beneficiind de servicii online cu raspuns prompt, clientii TAXI AS se pot bucura de un timp de raspuns rapid din partea operatoarelor de dispecerat. Tehnologia de ultima generatie va permite sa d-ati un singur click iar noi sa vom sti unde sa trimitem masina

Companie: S.C. LOGISTIC STIL S.R.L
Cod Fiscal: RO13607641
Adresa: STR.BRAILEI,NR.17,BL.R2
Web: taxias940.ro

Total parc auto: 300

Accepta Precomanda: Da

Îţi place Taxi AS 940 – GALATI? Recomandă Taxi AS 940 – GALATI prietenilor tăi:

Articole recente:

(P)

67 comentarii la “Taxi AS 940 – GALATI”

  1. Mesaj trimis de anonim pe 21 decembrie 2015 la 13:49

    Cea mai nasola firm!!! Am staf odata mai mult de 10 minute sa astept sa vina taxi-l si a trebuit eu ca sa sun inapoi ca sa cer alt taxiu pentru ca ala nu venise. Si soferi nici macar buna ziua nu spun …

    Răspunde
  2. Mesaj trimis de Bogdan pe 30 noiembrie 2015 la 9:42

    Cei mai mari hoti. Masina 41,renault megane.
    Buna ziua.
    Am comandat si eu prin baza (telefonic) un taxiu in data de 25.11.2015 in jurul orei 06.00, pentru a ma deplasa de la domiciliu la autogara (cea de langa gara,fosta Dumitru). La comanda a sosit un renault megane,culaoare alba. Am pus bagajul tot in portbagaj si m-am urcat in habitaclu in fata,iar tatăl meu in spate. La coborârea din taxiu,am uitat in portbagaj o borseta cu niste acte si o tableta.M-am urcat in autobuzul care ducea la constanta si am plecat mai departe. Am semnalat lipsa borsetei dupa vreo jumatate de ora,si am sunat la dispecerat,unde acele doamne foarte secretoase nu au dorit să imi comunece nici macar indicativul masinii,si nici numarul de telefon al soferului pt al contacta. Dupa mai multe apeluri telefonice,acele doamne au fost de acord sa imi comunice indicativul masinii (41) si sa comunice nr meu catre sofer sa ma contacteze el. Am fost contactat dupa ce trecuse o alta jumatate de ora,doar ca sa mi se comunice ca nu a-a găsit nici o borseta si ca el a mai avut doua curse. L-am rugat frumos sa mai caute si daca o gaseste sa o ducă la adresa din acte unde v-a fi plătită cursa si plus o rasplata.de asemena i-am zis ca sunt mai mult interesat de acte decat de restul continutului (actele fiindu-mi absolut necesare la locul de munca). Borseta bineinteles nu s-a mai gasit,fapt ce a necesitat întoarcerea mea in galati pt a reface acele acte.dar eu am urmat pasii legali si am depus o plângere la sectia 1 de politie,in care domnul S.M.* are statutul de acuzat intr-un proces penal de furt,intrucat nu se mai poate vb de insusirea bunului pierdut din moment ce stia cui apartine. * Numele si adresa soferului l-am aflat de pe internet deoarece este Persoana Fizica Autorizata si pe anumite site-uri aceste date sunt dezvăluite contra unei mici sume de bani. Mentionez ca niciodata nu voi mai apela la serviciile firmei As,atat eu cat si prietenii mei.

    Răspunde
  3. Mesaj trimis de Adrian pe 29 noiembrie 2015 la 0:00

    Sami bag pulan firma voastra sami bag pulan dan patronul ala sami bagi pula in dispecerele voastre sami bag pulan toata firma taxi as si IN COLABORAREA VOASTRA dati comenzi la caini vostri si noi murim de foame futuvan gura de ratati.

    Răspunde
  4. Mesaj trimis de carla pe 6 octombrie 2015 la 21:22

    De doua ori am sunat si am cerut masina de la spitalul de copii…bineinteles cu copil, cu bagaje si nu mi a fost trimisa niciuna sau mai rau….soferul a binevoit in drumul sau sa ia alta comanda.in ritmul asta nu o sa mai apelez la voi.sa va fie rusine!!

    Răspunde
  5. Mesaj trimis de Client fidel si nevasta de taximetrist pe 3 octombrie 2015 la 2:00

    Buna seara! Ca si client de ani de zile, tot vad cata ignoranta,cata nesimțire si cat neprofesionalism este la unii angajati ai acestei firme. Sotul meu fiind unul dintre angajatii care isi fac meseria, lipsește ore in sir de acasa ca sa faca un ban cinstit si nu poate pentru ca nah…sunt altii favorizati.In tara asta nici daca vrei nu poti sa muncesti! O sa va pierdeti atat din clienti cat si din angajati.

    Răspunde
  6. Mesaj trimis de Client fidel si nevasta de taximetrist pe 3 octombrie 2015 la 1:54

    Buna seara! Ca si client de ani de zile, tot vad cata ignoranta,nesimțire si neprofesionalism este la unii angajati ai acestei firme. Sotul meu fiind unul dintre ei, lipsrste

    Răspunde
  7. Mesaj trimis de Ferati Mirela pe 9 august 2015 la 8:03

    Buna dimineata ! Am avut o experienta neplacuta cu un sofer al companiei AS ! Doresc sa fiu contactata de cineva din conducere pentru a prezenta situatia cu care m.am confruntat ! Domnilor din conducere , cu asemenea soferi ,va pierdeti clientii !

    Cu respect ,F.M.

    Răspunde
  8. Mesaj trimis de costi pe 22 februarie 2015 la 22:36

    Cedez cartela telefonica 0723.941.941, momentan este in abonament Telekom, in mai expira. Ideala pentru firma taxi, cel putin de doua ori pe zi am o cerere taxi. Pret 1.000 euro. Multumesc.

    Răspunde
  9. Mesaj trimis de Bogdan pe 22 ianuarie 2015 la 0:16

    Am permis de 4 ani + atestat taxi( de 3 luni). Doresc angajare.

    Răspunde
  10. Mesaj trimis de Anonim pe 8 ianuarie 2015 la 18:39

    Niste hoti.
    Acum ceva timp am luat taxi-ul pt a ma indrepta spre ziua unui prieten.Pe drum am vorbit cu amicii mei pentru a clasifica locul de intalnire.Avand it brtelefonul meu un tort impachetat am coborat din taxi putin mai greu cauzand ca telefonul meu sa alunece din buzunar(fara a observa).Imediat dupa coborare am constatat ca telefonul meu a ramas in taxi.Am incercat sa ma sun de pe telefonul unei persoane gandindu-ma ca soferul va auzi si va raspunde dar fara succes.Am sunat centralista de la taxi,care a incercat sa i-a legatura cu sofer iar dupa cateva incercari soferul raspunse nervos ca nu gasise nimic.Incercand sa conving centralista sa trimita acel taxi de unde m-a lasat aceasta mi-a raspuns ca cica e deja plecat intr-o comanda si se afla in celalalt capat al orasului chiar daca trecuse cel mult 2 minute de la incident(masini zburatoare?).Incercand sa ma sun din nou am observat ca telefonul meu era inchis.Duca-se.Deci, daca m-ai luati taxi-ul As,tineti aproape lucrurile importante.

    Răspunde
    • Mesaj trimis de geanina pe 6 octombrie 2015 la 21:10

      Acelasi lucru li s a intamplat si parintilor mei.si au uitat o geanta in masina lor si cand au sunat dispecera cica ebin capatul celalalt al orasului si trb sa i plateasca cursa daca vrea sa le fie adusa.asta in conditiile in care au sunat imediat.si cand a venit si i am spus sa mi dea bonul fiscal a refuzat si m a si injurat.niste nesimtiti!soferi de cct.

      Răspunde
    • Mesaj trimis de Bogdan pe 30 noiembrie 2015 la 9:30

      Cei mai mari hoti. Masina 41,renault megan.
      Buna ziua.
      Am comandat si eu prin baza (telefonic) un taxiu in data de 25.11.2015 in jurul orei 06.00, pentru a ma deplasa de la domiciliu la autogara (cea de langa gara,fosta Dumitru). La comanda a sosit un renault megan,culaoare alba. Am pus bagajul tot in portbagaj si m-am urcat in habitaclu in fata,iar tatăl meu in spate. La coborârea din taxiu,am uitat in portbagaj o borseta cu niste acte si o tableta.M-am urcat in autobuzul care ducea la constanta si am plecat mai departe. Am semnalat lipsa borsetei dupa vreo jumatate de ora,si am sunat la dispecerat,unde acele doamne foarte secretoase nu au dorit să imi comunece nici macar indicativul masinii,si nici numarul de telefon al soferului pt al contacta. Dupa mai multe apeluri telefonice,acele doamne au fost de acord sa imi comunice indicativul masinii (41) si sa comunice nr meu catre sofer sa ma contacteze el. Am fost contactat dupa ce trecuse o alta jumatate de ora,doar ca sa mi se comunice ca nu a-a găsit nici o borseta si ca el a mai avut doua curse.
      L-am rugat frumos sa mai caute si daca o gaseste sa o ducă la adresa din acte unde v-a fi plătită cursa si plus o rasplata.de asemena i-am zis ca sunt mai mult interesat de acte decat de restul continutului (actele fiindu-mi absolut necesare la locul de munca). Borseta bineinteles nu s-a mai gasit,fapt ce a necesitat întoarcerea mea in galati pt a reface acele acte.dar eu am urmat pasii legali si am depus o plângere la sectia 1 de politie,in care domnul S.M.* are statutul de acuzat intr-un proces penal de furt,intrucat nu se mai poate vb de insusirea bunului pierdut din moment ce stia cui apartine.
      * Numele si adresa soferului l-am aflat de pe internet deoarece este Persoana Fizica Autorizata si pe anumite site-uri aceste date sunt dezvăluite contra unei mici sume de bani.
      Mentionez ca niciodata nu voi mai apela la
      serviciile firmei As,atat eu cat si prietenii mei.

      Răspunde
  11. Mesaj trimis de Condurache Monica pe 13 noiembrie 2014 la 14:44

    Mi-a fost dat astazi sa traiesc cea mai umilitoare experienta din viata mea de pana acum! Am facut azi in jurul orei 12,50 comanda la un taxi AS, pentru ca pana acum am mers numai cu ei si erau super OK. Aveam nevoie sa ajung urgent la scoala fiului meu. Mi-a fost trimisa o masina cu un sofer foarte nemultumit ca era o cursa mult prea scurta pentru capacitatea lui de a conduce. Cat am stat la scoala (circa 2 min) el cred ca a vorbit despre nemultumirea lui cu alti colegi soferi pentru ca in momentul cand am revenit la masina am auzit prin statie comentarii cum ca as fi o prostituata (si acum vorbesc elegant pentru ca nu pot reproduce termenii folositi de ei) care nu este in stare sa mearga pe jos si ii solicit pe ei pentru distante asa scurte. Mi-a fost realmente frica sa il confrunt pe soferul care ma ducea mai ales ca el se prefacea ca vorbeste la telefonul mobil. Cursa a costat pe ceas 6 lei. Pana acum am plans, acum insa m-a cuprins revolta. Cu o asa nesimtire nu m-am mai intalnit pana acum! Nu am luat indicativul soferului pentru ca am fost mult prea speriata de violenta cu care colegii lui, pe care ii auzeam prin statie vorbeau despre mine. Mentionez ca am 40 ani si nu eram nicicum imbracata sau machiata astfel incat ei sa ma considere o prostituata, si chiar daca ar fi fost asa nu aveau niciun drept sa vorbeasca in modul in care au vorbit. Iar daca nu le convine profesia pe care o au le sugerez sa puna mana pe carte, sa invete si sa obtina functii de director pe merit.
    Voi recomanda tuturor cunoscutilor si prietenilor mei sa nu mai mearga niciodata cu aceasta firma care nu este in stare sa faca o selectie a angajatilor!

    Răspunde
    • Mesaj trimis de dan pe 30 decembrie 2014 la 14:14

      d-na condurache monica adresa mea de email este anpotrtgalati@yahoo.ro va rog lasati-mi o modalitate de contact in vederea unei sesizari la ceea ce ati scris mai sus indiferent de cum este omul nu trebuie vorbit asa cu clientul si asociatia va lua masuri impotriva acelui conducator auto o zi placuta

      Răspunde
    • Mesaj trimis de Stylatul 73 pe 9 mai 2015 la 10:17

      Pe statie,doamna,nu se vorbea de dv si nici de altcineva,pentru ca nu se poate vorbii asa ceva,statia este pentru comenzi si nu au voie sa stea la povesti pe statie,va spun cu toata dragostea si cu mult bines 🙂

      Răspunde
  12. Mesaj trimis de geanina pe 29 septembrie 2014 la 11:11

    va rog frumos un taxiu in micro 20 scoala 43 intrare profesori

    Răspunde
  13. Mesaj trimis de geanina pe 29 septembrie 2014 la 11:10

    as dori va rog frumos un taxiu in micro 20 scoala 43 intrare profesori

    Răspunde
  14. Mesaj trimis de geanina pe 29 septembrie 2014 la 11:10

    as dori va rog frumos un taxiu in micro 20 scoala 43 intrare profesori se poate?

    Răspunde
  15. Mesaj trimis de emma pe 28 iulie 2014 la 19:45

    Buna seara….as dori sa se ia masuri in legatura cu aceste persoane avand indicativul 74 si 80. Niste magari…ar trebui sa fie constienti ca noi le platim salariile….in primul rand as dori sa zic ca nu eram murdari .ci doar putin uzi…veneam de la plaja.ni sa vb foarte urat….ne-am oferit ba chiar sa-i dam in plus dar pur si simplu ne-a dat jos din masina…..aloooooo……treziti-va va pierdeti clientii. Celalalt mi-a facut galagie ca sa nu-mi pun sacosa pe bancheta ci jos….se poate asa ceva? Dar iertati-ma nu fac diferenta dar ce eram de pe strada….nu inteleg. Oricum a fost foarte urat si m-am jurat atat eu.sora si prietena noastra nu vom mai apela la acestia….cand vom auzi sau vedea aceste 2 indicative 74 si 80 le vom refuza….mare pacar faceti firma de rahat.

    Răspunde
  16. Mesaj trimis de Marian Ganea pe 10 iulie 2014 la 16:33

    Mi-a venit rău doar cît mi s-a descris oroarea. Recomand tutror gălățenilor să evite Taxi As începînd de astăzi. Am primit de la un martor ocular:

    „Azi dimineata, in centru, in statia de taxiuri.. chiar unde e biserica aia.. un idiot de taximetrist s a chinuit tare mult… sa miste rotile masinii peste capul unui pui de pisic … si l a turtit..imi venea sa l bag pe el sub rotile masinii… si era de la as taxiul, iar colegii lui faceau..dai ma, dai ma, mai ia de volan… gata gata!”

    Barbari nenorociți! Ce naiba căutați voi pe lume deghizați în oameni?

    Acesta este textul meu de pe Fb, apărut astăzi dimineață
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=740218819372870&set=a.401279299933492.91869.100001542762516&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    Căutați acest cretin și dați-l afară! Așa ceva este inadmisibil.

    Răspunde
    • Mesaj trimis de Stylatul 73 pe 9 mai 2015 la 10:10

      Am inteles ca nu ai vazut tu,deci nu sti exact cine si cum. Iar in al 2-lea rand,taxi AS nu are statie la nici o biserica in centru,ci Albertini. Deci,ATENTIE la acuzatii nefondate.

      Răspunde
  17. Mesaj trimis de ANONIM pe 12 martie 2014 la 18:10

    am un mesaj ptr Dan si anume , de ce isi bate joc de soferii de pe celelalte masini excluzand masinile lui ? de ce se dau comenyi doar pe fevoritisme ? sa _ i fie rusine !

    Răspunde
    • Mesaj trimis de Cosieru Ion pe 12 iunie 2014 la 17:53

      – Buna zua domnu Dan Chifan.
      – M-a numesc Cosieru Ion client al firmei AS de circa 4 ani ( solicitand de 5-6 ori pe saptamana ) si am fost foarte multumit de serviciile personalului firmei, pana astazi 12-06-2014 in jurul orei 16.00 cand am facut o comanda de de un taxi pentru adresa str. 1 Decembrie 1918 nr.1, Bloc A1 scara 1, dispecera mi-a spus ca am masina dupa 4min. dar nu a venit si iar am facut comanada zicandu-mi ca a trimis masina la aceasta adresa, si ca va trimite alta si tot nu a venit, cand am apelat a trei-a oara, mi-a spus ca nu am facut bine comanda si ca sa stau acolo ca nu-mi mai trimite alta masina si MI-A INCHIS TELEFONUL folosindu-se de cel MAI PROST GEST posibil a une-i DISPECERE .
      – Avand probleme cu un picior operat la sold, m-am chinuit de am mers pana langa o statie de autobus si am luat o masina cu care am venit acasa si interesandu-ma am aflat ca ar chema-o d-na sau d-ra TINA.
      – Dupa ce am ajuns acasa i-am dat telefon si am intrebat-o daca este d-na Tina si mi-a spus ca nu are importanta si si ca eu am gresit comanda si ca
      are inregistrata comanda si iar mi-a inchis telefonul.
      – In final ca concluzie, declar ca am spus adresa de mai sus, avand si doi martori langa mine dar probabil ca : 1 )nu are rabdare sa asculte eczact adresa. 2) daca nu intelege trimite masinile aiurea. 3) or mai poarta o alta discutie paralela si trimite masina la alta adresa. 4) sau nu-i place activitatea de dispecerat, care implica niste reguli.
      – In incheiere v-a rog sa verificati comanda daca asa, cum sustine d-na Tina ca este inregistrata, pentru simplu motiv ca daca se mai comporta asa multi clienti vor pleca cum au au plecat de la alta firma care dupa aceia umbla sa-si schimbe numele.
      – Cu respect, Nelu Cosieru

      Răspunde
      • Mesaj trimis de Stylatul 73 pe 9 mai 2015 la 10:05

        Nu va mai plangeti atat,invatati sa faceti comanda si va veni si taxi-ul.

        Răspunde
  18. Mesaj trimis de Florin pe 25 februarie 2014 la 8:05

    25.022014 Astazi folosit aplicatia taxi as iar soferul de pe indicativul 38 foarte revoltat de ce am folosit aplicatia, de ce nu am sunat in baza …. Foarte revoltat …. De astazi nu voi mai folosi aceasta companie, cu toate ca merg zilnic cu taxiul… Voi folosi samatax sau albertini … Domnilor din conducere renuntati la soferi care fac probleme, perdeti clienti si nu pt tarif , ci pt comportamentul soferilor ….

    Răspunde
  19. Mesaj trimis de raspuns pentru calatorul din 18 decembrie 2013 pe 22 decembrie 2013 la 12:51

    am un raspuns pentru domnul calator ,nu l.am furat cu nimic am mers pe unde a spus dumnealui ,chiar dansul nu mi.a platit exact cat scria pe bon fiscal ,in ceea ce priveste ca am avut intentia sa il ocolesc putin ,nu a fost voit ,a fost o reactie de moment pe unde sa o iau adica un 50 bani in plus fara sa vreau,nu trebuia sa apara cu asa ceva

    Răspunde
  20. Mesaj trimis de CALATORUL....... pe 18 decembrie 2013 la 22:34

    TAXI AS masina 159 !!!!!!!
    Sa fiti atenti!!!!!!!!!
    Miercuri, 18-12-2013, am comandat o cursa chemand taxiul pe Mihai Bravu la restaurantul Royal. I-am dat adresa de destinatie, IFR , Nae Leonard S……. .
    M-am asteptat sa urce pe 6 Martie dar desi i-am zis asta a insistat de cateva ori sa mearga pe Balcescu si apoi sa urce pe Movilei subliniidu-mi mereu ca el este PROFESIONIST si ca stie mai bine ca oricine drumurile din Galati. Am reusit sa-l temperez dupa ce i-am sugerat sa mearga chiar pe faleza pe la turnul de televiziune. Dandu-si seama ca desi glumesc sunt totusi revoltat pentru ocolul decis de el ma ascultat totusi si a mers pe unde am zis eu (6-Martie – stanga- Movilei -Cosbuc – 6-Martie -IFR – Nae Leonard ………. .
    I-am demonstrat ca desi a insistat ca el este un profesionist , nu stie Galatiul (SE FACE CA NU-L STIE!!!!!!!!!!) , apoi a inceput sa insiste ca nici el nu e perfect , si ca nu e computer. L-am intrebat de ce insita ca este profesionist dar intrucat ajunsesem la destinatie nu stia cum sa ma faca sa cobor mai repede !!!!!!!
    Cursa a costat in varianta mea 7,19 lei , iar eu am avut intentia sincera INITIAL sa-i platesc 10 lei dar dupa ce mi-am dat seama ca VREA SA MA FURE i-am platit doar 7 lei adica mai putin cu 19 bani. Nu a mai comentat nimic bucurandu-se ca plec si-l las in pace…….
    Am coborat si imediat dupa am sunat la dispecer sa anunt evenimentul , sunt curios daca se va lua vre-o masura , soferul fiind foarte bazat…….
    Cursa a avut loc in data de 18-12-2013 in jurul orei 19:55 – 20:00

    Răspunde
    • Mesaj trimis de sef de sindicat la taximetristi pe 4 ianuarie 2014 la 22:29

      Sa te fure? bai saracule suntem satui de tine care vrei sa faci economie si la 20 de bani,mergi cu taxiu stresat si te uiti numai la aparatul de taxat,ti se pare aberant ca te taxeaza si la semafor.Stii cat costa un litru de benzina? Stii ca taxiul presteaza servicii si ca orice serviciu prestat include si bacsis?Esti un Troglodit frustrat.

      Răspunde
      • Mesaj trimis de carla pe 6 octombrie 2015 la 21:18

        Bai saracule dar de cand si pana cand include bacsis cursa cu taxil??unde scrie asta?? Va opriti voi asa dar sa dati dw la voi niciodata.

        Răspunde
  21. Mesaj trimis de lucian pe 13 decembrie 2013 la 9:11

    Sunteti niste panarame cu totii!!!!

    Răspunde
  22. Mesaj trimis de ANONIM pe 10 decembrie 2013 la 19:18

    CHIAR DACA MI ATI STERS MESAJELE SI M ATI BLOCAT PE FACEBOOK SA STII CA TOT NISTE PANARAME DE DISPECERE SUNTETI ! SA VA FIE RUSINE ATAT VOUA CAT SI ASA ZISA DOMNISOAREI FEMEI BARBAT !!!!! RESPECTATI SOFERII CA DUPA URMA LOR VA LUATI BANII IDIOATELOR !!!!

    Răspunde
  23. Mesaj trimis de Diana Mihaela pe 28 octombrie 2013 la 16:22

    Buna ziua! Am pierdut un aparat foto sony cybershoot negru pe bacheta din spate a taxiului AS un chevrolet aveo(nu stiu nr masinii,numele soferului) in data de 26.10.2013 sambata in jurul orei 02:30 . Am sunat la dispecerat si nu am primit niciun fel de informatie cum sa ca ar fi gasit sau nu . Nu am primit niciun bon cand am platit, iar cea care mi-a raspuns nu mi-a oferit niciun fel de informatie , vorbindu-mi rastit . As dori un raspuns, la aceasta postare sa stiu cum pot proceda …nu am sunat imediat ce am coborat ci dupa cateva ore cand mi-am dat seama. (6 ore)

    Răspunde
    • Mesaj trimis de lucian pe 13 decembrie 2013 la 9:18

      Cel mai bine e sa anunti politia si asta numai daca ai facut comanda la firma cand ai avut nevoie de acel taxiu!!!!Politia il poate afla pe acel sofer doar luand din dispecerat pe cel care a luat comanda si poate asa iti poti recupera ce ai pierdut(sincer nu cred ca il mai primesti ptr ca o sa-ti spuna toti ca soferii nu raspund ptr. lucrurile pierdute!!)

      Răspunde
      • Mesaj trimis de berdila pe 4 ianuarie 2014 la 22:16

        Da da sunteti toate niste parasute ,noroc cu noi ca altfel mureati de foame sau faceati centura.

        Răspunde
    • Mesaj trimis de berdila pe 4 ianuarie 2014 la 22:21

      Dute si cumpara-ti altul.Daca nu suni in 5 minute dupa ce l-ai pierdut,oficial nu-l mai gasesti.Gandeste ca soferul ia alti clienti, dar daca esti un tip care face numai curse de 5 lei si da 5 lei ,acum ai lasat si tu o spaga serioasa pentru toate cursele anterioare la un loc.

      Răspunde
  24. Mesaj trimis de catalin ioan pe 12 octombrie 2013 la 21:21

    Avand un dispecerat modern si beneficiind de servicii online cu raspuns prompt, clientii TAXI AS se pot bucura de un timp de raspuns rapid din partea operatoarelor de dispecerat. Tehnologia de ultima generatie va permite sa d-ati un singur click iar noi sa vom sti unde sa trimitem masina – …, BUNA SEARA – revin si insist, dupa exagerat de multe dovezi de profesionalism date de ,,colaboratorii” taxi as, am hotarit sa spu NU !!!, prin urmare, sun la tel (0735.260.000/ 0236.940) sa-mi spun ,,pasul”, parerea sau ce cred eu ca ma nemultumeste si raspunsul m-a lamurit, … a , a veti o reclamatie? hai ca avem treaba, (,,trebuie sa refuzam clientii care cer curse scurte??)( e sambata seara, aveti o reclamatie acum?)VA ROG SA MA SCUZATI, EU SI PRIETENII MEI NU VOM MAI DERANJA COMPANIA DUMNEAVOASTRA , ASSSSSS,
    cu dezamagire, catalin ioan

    Răspunde
  25. Mesaj trimis de catalin ioan pe 12 octombrie 2013 la 21:13

    Avand un dispecerat modern si beneficiind de servicii online cu raspuns prompt, clientii TAXI AS se pot bucura de un timp de raspuns rapid din partea operatoarelor de dispecerat. Tehnologia de ultima generatie va permite sa d-ati un singur click iar noi sa vom sti unde sa trimitem masina – …, BUNA SEARA

    Răspunde

Ai ceva de zis despre Taxi AS 940 – GALATI?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va apărea publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *