1.39 lei/km Pornire: 1.39 lei
Stationare: 13.90 lei/h

SPEED TAXI

SPEED TAXI SRL |

286750 Vizualizari Ce spun clienții? Vezi 699 comentarii
Ultima Actualizare: 29 mai 2012
(P)
speed_3

Telefoane Comenzi

021.9477; 021.9488; 021.9469; 021.9422 0722.10.9477; 0723.10.9477; 0724.10.9477; 0722.10.9488; 0723.10.9488; 0724.10.9488 0740.10.9477; 0740.10.9488 0788.10.9477; 0788.10.9488 0766.10.9477: 0766.10.9488

Detalii Companie

Prima companie de taxi din Romania ce ofera clientilor serviciul de COMENZI TAXI ONLINE ! Acum si de pe platforma SMARTPHONE prin cadrul aplicatiei „SPEEDTAXI”. Aplicatia poate fi gasita si downloadata din appstore(IPHONE) sau playstore(ANDROID).

Companie: SPEED TAXI SRL
Cod Fiscal: 14851716
Adresa: Sos. Nicolae Titulescu 155 BUCURESTI, bl 21A, sc A, ap 27, sect 1
Telefon: 021-450.02.71
Fax: 021-260.20.00
Web: www.speedtaxi.ro

Tipuri de masini:

Total parc auto: 1500

Accepta Precomanda: Nu

Taguri: ,

Îţi place SPEED TAXI? Recomandă SPEED TAXI prietenilor tăi:

Articole recente:

(P)

699 comentarii la “SPEED TAXI”

  1. Mesaj trimis de D pe 14 decembrie 2017 la 10:08

    Nu recomand deloc speed taxi! De la cea care a raspuns la telefon, pana la sofer care m-a ocolit suuuuper mult; nu m-a lasat nici unde trebuie si nici rest nu a vrut sa imi dea. A trebuit sa merg foarte mult pe jos ca sa ajung unde trebuia sa ma lase el. NU RECOMAND DELOC!

    Răspunde
  2. Mesaj trimis de Radulescu pe 14 decembrie 2017 la 9:56

    Buna ziua,

    Astazi, 14.12.2017 ora 08.00, am parcat regulamentar, perpendicular cu trotuarul, in fata Liceului Cervantes, intrarea din Calea Plevnei. In dreapta mea se afla parcata paralel cu trotuarul si ocupand astfel doua locuri de parcare,autoturismul marca Dacia, cu numarul de inmatriculare B65SZM,indicativ 1528. Soferu a fost foarte deranjat de modul corect in care mi-am parcat masina sustinand ca nu mai poate iesi din parcare,desi avea 1m spatiu liber in fata si in spatele masinii. A coborat din masina si m-a amenintat ca imi avariaza masina daca nu o mut. A vorbit foarte urat si mi-a adresat injurii si jigniri de fata cu fetita mea de 7 ani care a inceput sa planga foarte tare, speriata ca respectivul individ ne va distruge masina daca nu o mutam. Au intervenit si alti soferi din trafic explicandu-i individului ca el este cel parcat neregulamentar si chiar si asa are spatiu suficient sa iasa cu masina. Mentionez ca am poze elocvente de la locul incidentului precum si martori, parinti ai colegilor fiicei mele.
    Solicit sa imi furnizati o adresa de mail la care sa pot scrie o sesizare oficiala si sa pot atasa fotografii doveditoare.
    De asemenea, solicit un raspuns oficial cu detalierea sanctiunilor aplicate soferului.
    Limbajul si comportamenul acestei persoane afecteaza grav imaginea societatii pe care o reprezinta. Mentionez ca voi face o sesizare si la Politie, pentru ca vorbim de un copil de 7 ani care a fost grav afectat emotional.

    Multumesc.

    Răspunde
  3. Mesaj trimis de adrian bucur pe 8 decembrie 2017 la 3:51

    12/8 uitat lg gs 3 in taxi comanda de la vanity club la piata secuilor
    ,ofer recompensa

    w

    Răspunde
  4. Mesaj trimis de Gabriela Olar pe 7 decembrie 2017 la 8:45

    Buna dimineata,
    Azi, 7 decembrie 2017, ora 8 dimineata, in fata statiei de metrou Pipera, l-am intrebat pe soferul masinii cu indicativul 197 daca ma poate duce pana la OMV Voluntari, o distanta de 2 km, pt 10 lei. Foarte arogant imi spune ca ma costa 20 de lei.
    In alta ordine de idei, ati schimbat tariful la 1,69 lei pe km si nu ati actualizat pe site? Ca asa apare pe masina.

    Răspunde
  5. Mesaj trimis de Oana pe 1 decembrie 2017 la 22:27

    1 decembrie 2017. Indicativ 1452
    Solicit un taxi cu plata prin voucher oferit de compania la care lucrez și are contract cu aceasta firma de taximetrie.
    Sunt efectiv luată la mișto pentru că locuința mea este în afara Bucureștiului (15km) pentru care șoferul face „gargară” și comentează tot drumul cu ceilalți colegi ai lui prin stație. Mi-a repetat de nenumărate ori faptul că nu e obligat să ma ducă deși politica dvs presupune faptul că șoferul este obligat să își ducă, clientul la adresa la care acesta trebuie sa ajungă.
    Putina educație și bun simț nu strica!!

    Răspunde
  6. Mesaj trimis de Pascal glasson pe 28 noiembrie 2017 la 5:53

    Good morning.
    I want to complain about the taxi I took this morning, at 4:30am corner of boulevardul chisinau ans șoseaua pantelimon.
    I eked to go at the airport. He said okay we started to go but he said it is 50 Lei or he does not go. The meter was working. The price shown by the meter was 33 lei. But he charged me 50 lei. And he did not give me bonora fiscal. Number of the taxi: B777WYY.

    Răspunde
  7. Mesaj trimis de IRINA pe 25 noiembrie 2017 la 15:48

    B-52-LEY UN BADARAN DE OM IN TRAFIC!!!!! RO – STEF TRADING SRL – ACEASTA FIRMA AR TREBUI SA FIE ATENTA LA CE MOJICI ANGAJEAZA PENTRU SPEED TAXI!!!

    Răspunde
  8. Mesaj trimis de Nicu pe 25 noiembrie 2017 la 1:46

    In acest seara șoferul mașinii B-64-TRV cu indicativul 2043, nu a știut să comporte cu clienți vorbind pe un tot foarte răstit !! Aștept un răspuns privind aceasta neregula !!!
    Mulțumesc!!

    Răspunde
  9. Mesaj trimis de Dominic Chee Eu Gene pe 14 noiembrie 2017 la 20:33

    Ieri, în jurul orei 11:30 (ora Bucureștiului), m-am oprit și am obținut o intrare principală la Bulevardul Unirii 19, București. Am uitat să-mi iau rucsacul pe bancheta din spate a mașinii. Nu știu numele șoferului, dar a spus că are 25 de ani și trăiește la 25 de minute de Rim Garden Hotel și este căsătorit. De asemenea, el a spus că a plecat în Bulgaria pentru a obține medicamente pentru soția sa. Are un tatuaj pe partea stângă și pe partea interioară a încheieturii mâinii. Dacă citește acest lucru, vă rog să mă întoarceți la rucsac. Factura de telefon este imprimată și în interiorul rucsacului. Dacă cineva citește acest lucru, poți să mă suni la +0167732845 Numele meu este Dominic. Iar numărul de telefon pe care l-am dat este același ca și copia facturii de telefon din rucsac. Vă rog să aveți documente importante în acel rucsac. Voi fi în București până numai în această duminică. Eu și prietenii mei am luat două taxiuri. Unul comandat de hotel cu numărul de mașină 1955 dat de către Rim Garden Hotel, dar am stat în alt taxi care a fost de parcare și de așteptare la Rim Garden Hotel prea. Nu știu numărul codului de taxi pentru taxiul pe care l-am așezat. Vă rog să mă ajutați. Acesta este numărul meu românesc 0734 904 996.

    Răspunde
  10. Mesaj trimis de uber taxi pe 14 noiembrie 2017 la 19:41

    Nu mai wste 1.39 lei km de multtt

    Răspunde
  11. Mesaj trimis de Dominic Chee Eu Gene pe 14 noiembrie 2017 la 1:51

    Yesterday, at around 11:30PM(Bucarest time) I stopped and got a Speedtaxi from Rim Garden Hotel main entrance to Bulevardul Unirii 19, București. I forgot to take my backpack at the back seat of the car. I don’t know the driver’s name but he said he is 25 years old and live 25 minutes away from Rim Garden Hotel and he is married. He also said that he went to Bulgaria before to get medicine for his wife. He has a tattoo on his left and on the inner wrist part. If he is reading this, please return to me my backpack. My phone bill is printed and inside the backpack. If anyone is reading this, you can call me at +0167732845

    My name is Dominic. And the phone number that I have given is the same as the phone bill copy in my backpack. Please I have important documents in that backpack. I will be in Bucharest until this Sunday only. Me and my friends took two taxi. One ordered by the hotel with the car number 1955 given to us by Rim Garden Hotel but I sat in the other taxi that was parking and waiting at Rim Garden Hotel too. I don’t know the taxi code number for the taxi that I sat. Please HELP me.

    Răspunde
  12. Mesaj trimis de adrian pe 12 noiembrie 2017 la 8:11

    buna ziua,am liat un taxiu din centrrul vechi de pe strada selari si m a dus pana in bragadiru si din grresala am scapat telefonul in taximetru, si nu-mi mai pot recupera telefonu, dl taximetrit care s a buvuratr de „prada” nu are ce sa faca cu el pt ca nu ilpoTE DEBLOCA. VA ROG SA mi -l inapoieze. pot fi contactatc pe adresa de mail sau pe fb. adrian cristea

    Răspunde
  13. Mesaj trimis de Amara pe 11 noiembrie 2017 la 17:29

    Poate ca am mers cu speed taxi,dar de astazi nu o voi mai face niciodata!
    La aceasta companie nu se face examen psihologic la angajare?Aude si soferul autoturismului B 69 GCF?
    Nu eram decat un pieton care traversa pe la coltul strazii cand a aparut acest misogin aflat la volanul masinii mai sus mentionate care mi-a adresat nenumarate injurii,eu aratandu-i doar sa reduca viteza.Cum ne aparam de asemenea huligani?

    Răspunde
  14. Mesaj trimis de Mara pe 9 noiembrie 2017 la 9:35

    Buna ziua,

    As dori ca aceasta plangere sa fie luata pe cat de serios posibil, alaturi se actiuni pe masura.

    Astazi, 09.11.2017 in jurul orei 7:00 am pornit cautarea unei masini prin aplicatie. Dupa ceva vreme am reusit sa prind o masina care ar fi trebuit sa vina la adresa strada Rezervelor 54 bloc 4. Urmarind masina pe aplicatie am observat ca se apropie si am coborat din bloc. Masina cu indicativul 8016. Dupa cateva minute de asteptare in ploaie am realizat ca persoana era la cateva strazi distanta, aparent nestiind locatia la care trebuia sa ajunga( va pot recomanda Waze sau chiar Google Maps). Aplicatia avand doar optiunile predefinite de mesaje (I am outside si I’ll pe there in 2 minutes) evident ca nu puteam decat sa ii spun soferului ca sunt afara. Dupa 5 minute ma suna dispeceratul. „Unde sunteti? Soferul va asteapta”. Raspunsul meu a fost „evide t ca nu ma gaseste pentru ca nu este unde trebuie. Sa vina la blocul 4.” Ma pune sa astept fara sa ma puna pe hold cu muzica aceea insuportabila. Aud cum cheama soferul si ii explica faptul ca nu trebuie sa faca mare lucru decat sa se intoarca 4 blocuri. Intr-un final se intoarce in apel si imi spune ca vine acum si sa il scuz pentru ca este „mai batut in cap”. Ii multumesc, inchid. Urmaresc soferul din nou pe aplicatie cum se complica si ocoleste din nou toate blocurile si se duce la alte blocuri din nou, gresite. Ii scriu din nou ca sunt in fata. Nimic. Intr-un final vad ca opreste la Trattoria Roz Cafe. Am zis asta este, deschid umbrela si ma duc eu la el. Zis si facut. Cand ajung ce sa vezi..masina aparea pe harta dar nicaieri de gasit. Sun la dispecerat. Din nou pe hold. Dupa cateva minute sun din nou. Explic situatia, ma pune pe hold iar. Dupa cateva minute ma intreaba cu ce ma poate ajuta. Moment in care iau foc. „Cum adica? Soferul care trebuia sa vina? Etc etc” Hold… „Soferul a plecat”. ( Cu mare nonsalanta evident. „Pai si eu ce c-@& fac? Astept dupa el atata vreme si acum ce se intampla?” Intr-un final.imi gaseste alta masina care a ajuns dupa 15 minute.

    Astfel ca intrebarea mea este urmatoarea: banii pe care i-am pierdut la lucru din cauza intarzierii de mai bine de o ora unde sunt? As fi ajuns la timp, bineinteles daca „preastimabilul” sofer ar fi avut bunul simt sa faca efortul de a cauta adresa pe GPS.

    Astept cu mare drag un raspuns.

    Multumesc

    Răspunde

Ai ceva de zis despre SPEED TAXI?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va apărea publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *